Furkaninannesi Ben doğum yaptıktan sonra augment diye antibiyotik kullanmıştım emziriyordum. Şidi 3 ay olacak kullanabilşr miyim acaba
zeynepcelikss Furkaninannesi bende kullanıyorum, şükür sıkıntı olmadi. Yeri geliyor bebeklere de veriyoruz antibiyotik
RuzgarMommys Mecburi durumlarda doktor emziren annelerin kullanabileceği antibiyotiklerden yazıyor zaten ondan kullanabiliyorsunuz