Hillora benim bebeğimde aynıydı ilk 1 1.5 ay sadece emdi çok güzeldi herşey sonra bağırsak enfeksiyonu oldu herşey berbat hal aldı. Kilo alamadı asla doktor mecbur mamaya başlıcaz dedi anne sütüne en yakın olan hem tat hem içerik olarak hip ve evolviya dedi. Evolviya aldım yiyenimde onu kullanıyordu ve baya da yarıyordu yavruma. Bizde aldık başladık şuan 2.5 aylık Baya toparladı mama sizede tavsiye ederim avolviyayı bi deneyin derim. Biberon olarakda ilk başta avent kullandım öok güzel bi biberon anne göğsüne en yakın oymuş ama bize iyi gelmedi bebeğim tam kavrayamadı istemedi o yüzden beslenirken çok gaz yuttu resmen tutarken sesi geliyordu. En sonunda çok araştırdım dr. Brownsun biberonunu aldım ucu küçük çok güzel kavradı gaz sorununada baya baya iyi geldi evet biraz pahalı bi biberon ama ucuz hiç bişey yok zaten. O yüzden tavsiye ederim size de