Kızlar merhaba bizde adettir ilk doğan bebeğe mevlüd yapılır biz beşik getirme deriz ancak şöyle bir sorunumuz var malum ülkenin fiyatların hali ortada normalde kıymalı pide ayran tatlı yapalım diye düşünmüştük ama 70 kişi gelicek etin fiyatı almış başını gitmiş bunun tatlısı ayranı 1000-1250 civarı birşey tutuyor bende diyorum ki onun yerine pasta börek çörek tarzı mı yapsak ne düşünüyorsunuz sizler nasıl yaptınız yada yaptınız mı yaptıysanız neler ikram ettiniz.