Merhabalar zor durumda kaldığım iki soruyu sormak istiyorum birincisi sütüm ortalamanın bir tık altında olmasına rağmen fazla tazyikli geliyor ve 5 ay 14 günlük bebeğim bundan rahatsız olup sinirleniyor ağlıyor ve memeyi atıyor reddediyor doymadığı için huysuz oluyo ve sürekli ağlıyo ikinci olarakta emmediği için mama aldım ama bu seferde biberonu kabul etmiyo ne meme emiyor ne biberon emiyor biberonu tutturmak için denemediğim yol kalmadı neredeyse ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olun lütfen