Benim kızım da bir yaşına girmek üzere ama bir iki haftadır ağzına katı gıda alır almaz tükürüp atıyordu.Sevdiği şeyleri bile yemez oldu. Sadece çorba türlerini içiyor o da azıcık. Doktora sordum bugün en baştan başlıyormuşsun gibi davran,tadım yapıyor gibi çorbaları önce pürüzsüz yap yavaş yavaş pütürlü hale getir dedi. Deneyeceğim bakalım.