merhaba arkadaşlar bi sorum olcak çoğunuza saçma gelebilir belki ama ben sezeryan soğum yaptım ve karnımda hamileykende çatlaklar çıkmaya başlamıştı, doğumdan sonra çatlağımı elleyince hissetmiyormuşum gibi oluyor aradan 60 gün yani 2 ay geçti hala o hissiyat var sanki elleyince bi garip garip bişeyler hissediyorum sezeryan kesi yerini elleyince hiç bişey olmuyor acaba aynısını yaşayan varmı yada varmıydı varsa eğer nekadar sürdü ve nezaman geçti 🥴