Kizlar hayirli geceler.
Benim adetim 4 gun once bitti, esimle 4 gundur birlikte olduktan sonra lekelenmem oluyor gun icinde bende buyuzden oruc tutamiyorum az once affiniza siginarak soyluyorum birliktelik esnasida biraz fazla kan geldi ve yarin oruc tutmak istiyorum bu arada 9 gun oluyor internette 10 gunden sonra ozur abdesti alip tutabilirmisim ben her aksam gusul aliyorum ama yine lekelenmem oldugu icin tutamiyorum sizce neden bu sekilde lekelenmem bitmiyor acaba basina gelen bu durumu yasatan varmidir varsa oruc tuttulurmu yardim edermisiniz