Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 4 ay 2 günlük. Şimdiye kadar belli bir düzeni vardı az çok 2 saatte bir gece beslenmek için kalkardı son bir haftadır ne gece uykusu kaldı ne bir şer sürekli uyanıyor sabaha kadar dalamıyor sallayarak uyutuyorum ama daha öncede böyleydi ve uyurdu. Atak falan dönemi mi acaba sizde nasıl