Cinarasaf benimde durumum aynı malesef. Bebeğim 33 günlük ve 13 gündür beni emiyor öncesinde bir türlü tutturamamıştım. Ama sütüm az olduğu için 3 saatte bir mama takviyesi yapıp diğer saatlerde de ne zaman isterse emziriyorum. Tamamen kitliyor beni 1 saat memeden ayrılmıyor. Bazen de süt istediği gibi gelmediği için çok sinirleniyor ama yapacak bişey yok moral bozmamak gerekiyor. İnşallah artacak sütlerimiz, yetecek bebişlere ☺️