BalAnne1 ah bi ben bende yeni basladim cok zor geliyor bana ya tarihe basladim ama hep bilgi ezber yapman gerekiyor turkce hergun.paragrag cözmeye calisiyorum matemaltikten de konu calisip soru çözüyorum ağırlığı tarihe veriyorum ama hep basa sarmak gerekiyo malesef hergun tekrar yaparak basliyorum. En az kac puan almamiz gerekiyor atanmamiz icin acaba bu konuda hic bilgim yok 10nsene oldu mezun.olali. ve hangi alanlarda calisabiliyoruz