Kızım 15 martta yasına girdi, 1 haftadır yürüyor, mükemmel değil ama her gecen gün kendi daha da hırslanıp daha iyi yürüyor, halbuki 8 aylıkken 3 5 adım atmaya başlamıştı daha hızlı beklemiştim. Gelişim anneye bakmıyormuş sabretmeyi öğreniyorum kızımla, merak etmeyin oda bi kaç güne tamamen yürür sizi beklemediğinizde şaşırtır.