Bebeğim 1aylık birkaç gün öncesine kadar gece uykusu neredeyse hiç yoktu beslemek için uyandırdığımda uyutmak sabaha kadar mümkün olmuyordu şimdilerde ise akşam 4den sonra huysuzlanmaya başlıyor uyumuyor ağlıyor sancısı oluyor gece 10bucuk gibi uyuyakalıyor yorgunluktan gece beslemek için uyandırmak mümkün olmuyor derin uykuda oluyor ağzını açmıyor gece uykusu hiç uyanmadan 5 5buçuk saat sürüyor sonrasında kendisi yavaş yavaş uyanma sinyalleri veriyor normal mi bu durum???kilo alımı normal sütüm az mama ile destekliyorum istedikçe meme de veriyorum aç olduğunda kendisini belli ediyor zaten birde son kontrolde gaz sancımız için babyspasmyl damla vermişti doktor akşamları 20 damla acaba uyku yapan bu mu bu durumu yaşayan var mı ilaç prospektüsünde böyle bir etkiden bahsetmiyor