Bence de kesinlikle biberon kullanmayın kızım sarılık oldu hastanede yattı biberon vermişler alışmış asla mememi 2 aya kadar tutmadı kaşık biberon var anne göğsü gibi hemnaz geliyor hem çekmesi lazım onunla verdim şuan yeni yeni tutuyor pes etme çok hafif ucuna şekerli su yapmıştı emzirme danışmanı istersen dene bide ben şırınga ile ucunu çıkardım biberon gibi öyle öyle aldı