Glsm45 stres oldukça yapamazsın. Pıt dese bile yetermiş hiç mi çıkartamadın? Ben çıkardım ama şişkinliğim kaç gün geçmedi. Ne zaman taburcu oldum evime geldim o zaman cıkarmaya başladım zamanla rahatladım. Elbette cıkacak o gaz bi şekilde. Stres yapma. Keyfini çıkar bebeginin. Ama karnına masaj yap. Tuvalet pozisyonunda otur yada yatakta bacaklarını karnına çekerek kıvır. Yürüyüş yap. Hoşaf iç. Relax.