irva hayır demem yanlış değil. Zira d vitaminine 9.ayda baktırdım eksikti.dozu arttırıldı.yani bütün bebeklerin 9.ay da d ve demir depoşarına bakılıp,ona böre ilerlenmesi gerekir.9.ayda baktırmasaydım 3 ay daha d vitamini eksik gidecekti.d vitamini kullandığımız halde eksik çıkmıştı.yani bu gibi durumlardan ötürü, 9.ayda da her bebeğin baktırılması gerekir.