Kızlar bebeğim 37 haftalık doğdu altı gün yoğun bakımda kaldı eve gelince emme sorunu vardı arada alıyordu ağzında bekletiyodu şuan 2 ay 10 günlük memeye yaklaşınca patlıyor resmen ağlamaktan ve uyku sıfır devamlı uyanık ne yapicam bittim resmen devamlı kucağımda …