peki 16_17_18 veya 19_20_21 aylarında olanlar nasıl bir çözüm buldunuz bu duruma, o inanın ki hiçbir şey yapamıyorum bakın rutinimiz bile şu şekilde, sabah 8:30 uyanma, 08:30_09:30 emme tam 1 saat değil bazen oyun oynayıp da 1,5 saat kadar emedebiliyor sonra tekrar uyuma kalkınca tekrar emme , o arada kahvaltı yapabilirsek emmeden durabilirse emme yani bu şekilde devam ediyor ben hep birşeyler e teşvik ediyorum ama hep gelip çekiştirip önümü açıp göğsüme yapışıyor. 🤦♀️ yani bu kadar da olmuyordur herhalde sizin de değil mi? 🙄