Merhaba . Kuzum 5 ay 13 günlük. Ek gıdaya başladık beşinci ayına girince. Dün bebeler sütlü irmikli kaşık mamasını aldım , sulu yapıp biberonla veriyorum bir ölçek kadar içiyor .günde sadece tek öğün veriyorum, diğer öğün ise günün sebzesini veya meyvesini veriyorum. Bebekse mama ile kilo alımı iyi olur mu sizce , kullanan var mı?