ebrarulkatan ilk kizimda emzirme döneminde aldim hakkini vermek gerek bende verdim emzirmeyi birakinca verdim ikinci bebegimde 2 ay emzirdim o dönemdw aldim simdi geri verdim bebegim 4 aylik bunda tek gögüsümde süt gelmedi digerinde bazi olaylar yasayinca süt gitti yoksa bunda da alirdim Ben yeersem süt olyuor yemezsem olmuyor🤪