Melikeceylin Mrhb 1 ay once sezeryan olanlar ne durumdasiniz neler yapabilionuz ? Agriniz varmi yationuzmu hala
Kevserzehra Melikeceylin benim 40 im cikinca duzeldim suan 2 bucuk ayligiz tatli tatli kasinmalarim basladi 😀
cglyn9 Melikeceylin ben sadeve hastanede yattım. ağrılarım 20 günlükken azalmıştı. İç dikişlerden kaynaklı sanırım oturup kalkarken içte ağrı hissediyordum sadece şu an 33 günlük oldum onlar bile kalmadı nerdeyse. Sadece dikişin üst kısımlarında hissizlik var. O geçer mi bilemiyorum 🙄
yusufeymenlizamanlar Denes doktorunuza gidin isterseniz bende sezeryan oldum ama 1 haftada bitti ağrılarım
ENHA_17 Öncelikle geçmiş olsun ben de 37 gün önce sezeryan oldum suan gayet iyiyim hemen toparlamıştım umarım sizde iyisinizdir artık
Gamzeren13 Merhaba bende 1 ay oldu sezaryen olalı ağrım ilk gün oldu birdaha olmadı hastaneden eve geldikten snra hemen toparlandım öyle yatıp durmadım hiç ☺️Hepimize geçmiş olsun sağlıklı günler diliyorum bebişlerimizle birlikte😉🤗
Melikeceylin Gamzeren13 bende is gordum hemende ameliyat yerim sismisdi oda devlete gittim gostermek icin ameliyat yerime cokduler uc kez aglattilar orda bide yetmedi apantis patladi diye ameliyata almak isyediler zorla bende istemedim direndim en sonda serbest birakdilar
Masalim Melikeceylin 14 ayda ıkı sezeryan oldum bır haftadan sonra agrılarım bıttı denecek kadar azdı su an ıkıbucuk ay oldu hıcbıseyım yok
Mom1414 Melikeceylin canım tam 32 gün oldu sezeryan olalı ilk günden beri ayaktayım bebegime kendim bakıyorum tabi ilk gunler ağrılarım oldu ama şimdi birseyim kalmadı sadece karın altında hissizligim var o da yavaş yavaş açılıyor
Eesmaaanur Ben de yakın zamanda sezaryan oldum. Sormak istediğim bir şey var. Karnımda göbek kısmının altında olan yerde dokununca hissizlik var bu normal mi sizde de oldu mu?