Emirmusa Mrb hanimlar hanqi mamayi kullaniyorsunuz bebeklerinize yenidoganlar. Bebelac kullaniyorum ilk baslarda kusmuuordu simdi 30 qunluquz kusuyor bebegim vermesem de hep ac. Napcam bilmiyorum cok huzursuz ve kabiz 6 gundur.
Recbeyer Emirmusa biz o zamanlari çoktan geçtik canım ama o aylarda kullandigim similac markaydı çokta memnundum ama doktorum tavsiye etmişti
Minnakordek Aptamil kullanıyoruz da kusması normal sevmeseydi icmezdi mama değiştirmek de kabızlık gaz falan yapıyor başka sorunu yoksa gözlemle biraz Bebelac biraz daha uygun ayrıca öyle başladıysanız bebiş de kabul ettiyse bütçenizi de zorlamaz