Yarin sabah sağlık ocağına goturucem belki bu durumu yaşayan veya bilgisi olan vardır 1 yaşına gireli 20 gün oldu 20 günden bugüne kadar ard arda 4. Disi cikti hep ishali dişe bağladım ama yediği herseyi fışkırarak kusuyo ve sarı renkte ishal var ensesine kadar ıslanıyor bilginiz varmi bu ne olabilir midesini üşuttugunu düşünüyorum diş cikartrken ağzınin içi yaniyodu ferah soğuk salatalık karpuz falan verdim nasıl geçer bu durum hiç bisey yemiyo ayrıca ağzına lokma sokmuyo 😑bu durum beni çok üzüyor