Aylık dr gidiyorsunuzdur kilo alımı normalse aylık en az 500 gr alıyorsa ve çizli bez sayısı günde en az 4se doyuyordur, her zaman gögsünüzün sert şiş olmasını beklemeyin , göğüs terbiyelenir bebegin emecegi kadar üretmeye baslar, geceleri cok emme olmadıgı için gece boyu dolar gündüz genelde herkesin sert dolu olur dert etmeyin