1,5 ay oldu sezaryen olalı bir gariplik var sanki dikiş kırmızı üst tarafa doğru ödem gibi şişlik var. Ucundaki dikiş düşecekmiş doktorum öyle dedi hala düşmedi 🤦🏽♀️ Diğer kesi yerleri apandisit ameliyat izim o kafanızı karıştırmasın🤷🏽♀️ Normalmi sizce dikişim 1,5 ay erkenmi iyileşmesi için ?
https://resimyukle.io/r/hNAP5Pw9Gt