Merhaba anneler, oğlum doğduğunda mastit oldum sağ göğsümü hiç emmedi hep sol emdi şimdi 10 aylık hala solu emmeye devam ediyor. ↪️↪️↪️ Sorum şu ;
Emdiği göğsüm kocaman diğeri eski haline döndü ve küçücük bu aradaki boyut farkı beni deli ediyor emdiği göğsü hala sık sık tikaniyor elime geliyor sürekli sertlikler . Emzirmeyi bırakinca bu farklılık düzelir mi? 🟥🟥🟥