Aslyy 2. Sezaryeni daha olmadm ama ilk ameliyattan sonra dikişin ucunda evet yumru vardı ele geliyodu bi süre sonra dağıldı takip edin 40 muayenesinde tekrar sorun istersenz bnm bildğm içteki dikişler düğüm noktalaro falan oluyo ya iyileştikçe toparlanıyo orası