Selenuyar 8 aylık oldu ek gıdaya geçtimizden beri su vermeye çalışıyorum bi türlü içiremedim biberonla sadece dişlerini kaşıyor Bardağa su doldurum kaşıkla veriyorum öyelede fazla içmiyorum ne yapabilirim anneler yardımcı olur musunuz?
AysegulSacan Selenuyar bende aynı sorunu yaşıyordum bi türlü içiremezdim su diş döneminde olduğu için hep ısısrır dişlerini kaşırdı ebebek’de bebek suları var küçük şişelerde onun yanında içme aparatı ağızlık gibi kapak vardı şişeyle içirirdim sonrada pipetli suluğa alıştırdım
Naydin Selenuyar enjektör çok işe yarıyor. 5cc çekin suyu siz ağzına sıkın içiyorşar öyle. Benim kızım 1 yalında bazen içmeyince veriyorum eline öyle kendi şçiyor bitince bana veriyor tekrar doldurimm diye 😀Bu arada emiyorsa yada devam sütünü alıyorsa su ihtiyacınıda karşılıyor olalir. Bezde çişi koyu sarı renk olarak görmüyorsanız ve kokusuzsa yeterince su alıyodur demek. Zorlamanıza gerek yok.
Selenuyar Naydin balgamı var çıkartamıyor doktorda bol bol su ver yumuşasın dedi ama maalesef su içmiyor anne sütü bide ek gıda alıyor
sevgiseli2021 Bizimkide kesinnlikle suyu ağzına bile almazdı biberonla ben de deneme amaçlı wee baby nin şu küçük alıştırma bardğından aldım hem dişini kaşıyor hemde veriyorum eline kendi içiyor 8 aylık bu arada
Selenuyar sevgiseli2021 e bebekteki suların başlığıda alıştırma bardağı gibi bizimki onlada içmedim yaa