Kızlar merhaba,
10 gün sonra rota ve menenjit aşımız var doktorumuz ikisini de aynı gün yapılıcagını soyledı.Aşılardan sonra nasıl bir yol izlediniz.Forumda bazıları ateşi çıktıgını,bazıları ishal oldugunu belirtmiş.Dolayısıyla korkuyorum biraz.Aşılardan sonra nasıl bir izlediniz.Anlatırmısınız rica etsem