Biz de 17 ile hastaneye yatmıştık. Ertesi gün 7 ye düştü hastaneden çıktık ama sonra yine yükseldi. Daha sonra kan ve idrar tahlili verdik. Temiz çıkınca anne sütü sarılığı dedi doktor. Emdiğinde rengi açılıyor aç kalınca yine sarı gibi oluyordu. Sık sık emzirin 2 saati geçmesin. Uykudan zor uyanıyor mu ?