Zaten doğru düzgün birşey yemezler o aylarda bende ekmekle veriyordum . Oturup pilav çorba köfte yemiyorlar çorba içip kapatıyorlar ya da köfte yiyip tek çeşit yiyorlar . Şuan 2 yaşında oğlum çorbaları ekmek hala koyarım tok tutsun diye ama kepekli tahıllı ekmek kullanırım beyaz ekmek kullanmam daha doyurucu ve sağlıklı