Bebegmveben3 Arkadaşlar doktorum önerdi o esnada tarif etti fakat aklımdan uçtu gitti desem bilgisi olan kullanan varsa yardımcı olabilir mi
Merve_bolat Bebegmveben3 farklı bir d vitamini kullanıyorum doktorunuz günde 5 damla dedi o şekilde kullanıyorum
Essmom Bebegmveben3 ben kullanıyorum 5800 kilo iken doktorumuz 4 damla demişti biraz kilo aldı 5e çıkardım ben. Doğru mu yaptım bilmiyorum ama 5 damla veriyorum iki gündür
Aselimmm47 Bebegmveben3 ben bebeğime kilo başına 1 damla olarak kullanmadım. Yine de içinize sinmezse FERMİX instagram hesabından sorup öğrenebilir siniz ordan da.
Bebegmveben3 Essmom şuan benim de oğlum 6000kilodur ay tek bunun içinde tekrar doktora da gidemem eczacı da bilmiyo
Essmom Bebegmveben3 4 yeterli gelir bence size ama tabiki doktorlar daha iyi bilir yaniltmis olmak istemem. Bu arada firmanın instasina da yazıp sorabilirsiniz bir kaç postta öyle önerilerde bulunmuş arkadaşlar.
Essmom Bebegmveben3 merhabalar😊 doktorumuza sordum ben damlayı kiloya gore ayarlıyoruz dedi. Kızım 6800 kiloda 7 damlayı rahatlıkla verebilirsin dedi. Siz de bebeğinizin kilosuna göre verebilirsiniz. Şifa olsun bebislerimize 🌸