Kızlar bebeğim bu hafta 2 aylık olacak. Doğalıdan beri hiperlaktasyon sorunum var sürekli şiş göğüslerim fışkıran süt yüzünden bebeğim zar zor emdi bu zamana kadar. İki gündür birden bire yumuşadı göğüslerim acaba süt üretimi mi dengelendi yoksa süt mü azaldı anlayamadım bebeğim de iki gündür daha sık emmek istiyor sanki ama uykusu genel durumu aynı bir sıkıntısı yok görünüyor. Sizce neden böyledir. İnşallah azalmıyordur 🙏🏻