Rengi çok tatlıymış 🥰 benim oğlum da yeni yeni yürüyor ama klasik spor ayakkabı gibi tam kapalı bir model alacağım. Hem dediğiniz gibi içine bir şey girmesin diye hem de biraz daha sert olur çarpma durumunda ayağı çok acımaz diye düşündüm. İlk zamanlar çok vuruyorlar ayaklarını yürürken.