Bir haftadır kovidiz,ılk ıkı gun ılac kullanmamıza ragmen 38,5 un altına dusmedı. Surup ıcmıyor kusuyor ustelık, dolven calpol donusumlu verdım bır ıkı defa daha da ııcıremedım ve fitlle devam ettım. Surup ıcınce kusuyor dıye dr fıtıl yazmıstı. Ikı gun sonunda 37,5 en dusuk atesıydı ıkı gun de 37,5 un altına dusmedı. Sadece atletle yatırdım gunlerce. Bırkac gündür de bulantısı ve kusması oluyor bır de ishali var. Dolven varsa atesi en ıyı o dusuruyor. Bas hemsıre esımın tanıdıgıydı. Calpolle fıtıl aynı derecede etkı eder mutlaka dolven vermeye calıs dedı bana. Bır de atesı cıkmadan ılacı 3-4 saatte bır ver yukselırse dusmesı zor olur mutlaka takıp edın dedı. Ilk gun serum aldı serumla bıle dusmedı kızımın atesı. Bır de ılk 3 gun sureklı ılık dus aldırdım onun da cok faydası oldu ılk atesı 39,5 tu. Dus aldırın sık sık ılık su ıle 10-15 dk. Emıyorsa sureklı emsın sıvı alımı fazla olmalı, kızım benden dayanıklı cıktı ben agrıdan duramıyorum halen😵💫kıvranıyorum tabırı caızse, Cok gecmıs olsun🙏🏻🌺