Pinkbery Bilhakis. Anneniz sizi büyütmüş,yuvanızı yapmış artık onun da kendi hayatına bakma zamanı gelmiş. Ayrıca annesini torunundan daha çok sevedebilir,annesi o. Diğer 4 kardeşin bu konudaki tutumunu bilmiyoruz,anne sevgisi evlatlar arasında eşit bölüştürülen bişey değil ki. Ne demek bütün sorumlulugu annem üstlenmiş? Yanlış anlamayın herkes kendi çocuguna bakmalı. Böyle bir konuyu düşünmeniz bile yersiz bence. Annenize dile getirmeyin