Grlnl böyle hissetmen çoook normal canım. Benim de ilk bebeğim tecrubesizim ama siz böyle deyince aklıma şey geldi, benim bir de erkek ikizim var küçükken annemden başka kimseye gitmezmiş, biri almaya kalkışsa sinirlenirmiş 😅😅😅 ben de bazen diyorum keşke benim bebe de öyle olsa oh 😌