bukaga siz kendi görüşünüzü doktorunmus gibi söylemişsiniz ya da oyle anlamissiniz ,erken ergenlik üreme degildir,uremek icin ese ihtiyaç vardir yani sorunuz cok anlamsiz.. 6 yildir bizim Doktorumuz prof Mehmet boyraz,endokrinoloji alani.sizinki kim? You tube dan 1 2 videosunu izleyebilirsiniz dilerseniz.onlarca da makalesi mevcut.gunumuxde kiz cocuklarinin regl olma yasini biliyor musunuz? Bunlar cok cok genis kapsamli konular ancak hicbir doktor bu duruma aykiri asla konusmaz. Duvarda ihtisas alanindan ziyade ne olumune gittiginizi biliyorsanız zaten alanini bilirsiniz. Tesaduf gecmediniz degil mi kapisindan,ya da koridorda cevirip sormadiniz.