Esmaucar18 Sehhy benim bebeğim şu an 7 aylık 2 aylıkken başladı hala da devam ediyo azalmadan dişten diyolar normalmiş öyle söyledi doktorlar
tugba2511 Sehhy benimde bebeğim 2ay 22 günlük bizde de aynı. Bende merak ediyorum ama demekki normal yazanlarda da varmış hep☺️
Esmaucar18 Sehhy evet önlük giydiriyorum belki 20 tane vardır 🤦 yıkayıp kurutup kullanıyorum kaç aydır 😁 Midesinde bi problem varsa da akıyo olabilir ama reflü ülser gibi siz yine de kontrol zamanı bi doktora sorun