Oğlum 17 aylık 5 gün sonra ama bingildagi hala kapanmadı. Kafasida büyük ayına gore doktor buna bağlamıştı ama yani yinede ne bileyim tuhafıma gidiyor. D vitamini aksatmam hep veririm ki kan tahlillerinde de gayet iyi çıkıyor, Kafa ultrasyonu cektirmistik 9 aylıkken falan normal çıkmıştı ama bugün sanki daha da açılmış gibime geldi ama eeminde değilim içime kurt düştü. Bingildagi geç kapanan var mı .