Defne07 benim kızım da başladı tadimlara ben sana şöyle kısaca anlatayım yaptıklarımı.😊 kabak, patates, havuç, semizotu sebzelerini 3 gün olmak koşuluyla tadim yaptırdım ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün yediği kadar verdim. Buharda haşlayarak verdim. Sonra yoğurt mayaladım yanlarına yoğurt koyarak verdim sonra ki günler 2 'li kombinasyon şeklinde (kabak+havuc) gibi verdim. Ben günlük yoğurt veriyorum istemedinde asla ısrar etmiyorum. Sebzeler bitince yumurtaya başladım 3 gün yumurta sarisi verdim az az artarak. Ev yapımı inek peyniri verdim o da 3 gün kuralı şeklide. Sonra meyvelere geçtim elma, karpuz, şeftali, nektarı, armut, muz denedim sonra yoğurt+ meyve şeklinde verdim. Çorba olarak yayla çorbası yaptım ama bugday(yarma) kullandım. Asla ronda yapmadım sebzeleri çatalla ezdim ama püre şeklinde değil pütürlü şekilde yedi. Meyveleri cam rende ile rendeledim. Sormak istediğin bisey varsa cevaplaya bilirim.