Nazlinazli37 bende senin durumundaydım ,şimdi şöyle bişey fark ettim büyük mobilyalı beşiklerde bu baza döşekleri oluyombunlarr bebeğe biraz sert geliyo
Ben üstüne iki kat yapıp ya battanıye veya ince bir yorgan seriyorum yastık kullanıyorum başı yüksek zaten hafif.
Böyle sert değilde hafif cukr oluyo ya. Rahat kıvranıyor içinde öyle rahat dönüp uyumaya başladı
Ha bide benim oğlan çok ittiryo kendini basını beşiğe vuruyo oyüzden etrafını batranıyeyi rulo yapıp koydum