Aralık ayında süt koymuştum bi kaç tane ama azıcık. Bugün akşama doğru birini çıkarıp ben ari usulü ısıtıp içireyim dedim kızım içmedi yüzünü ekşitti. Tam iftar vaktiydi tadına bakayım dedim tatlıydı ama bi garip koku vardı demir gibi bi tat geliyodu tam anlatamıyorum kokusunu. Biberondan mı sütten mi anlamadım. Biberon kullanmıyorum normalde. İlk Biberondan içmiyo sandım kaşıkla vereyim dedim aynı içmedi. Süt mü bozulmuş acaba neden böyle oldu anlamadım ilk defa buzluktan süt ısıttım