Kızlar merhaba 18. Buçuk aylık oğlum var çoğu objeyi nesneyi oyuncağı biliyor isimlerini her söylediğimizi anlıyor ve uyguluyor konuştuğu kelimelerde var artık iki kelimeli cümleler de kurabiliyor baba yok kapağı yok vs gibi ama çoğu kelimeyi yarım söylüyor kaleme Ka üçgen için ü kalp için yine Ka bardak ba gibi bunun için nasıl bir yol izlemeliyim sizce yani yarım bıraktığında tekrarlıyorum söyletmeye çalışıyoruz ama dili dönmüyor sanırım