Merhabalar ilk defa kızım yataktan düştü bu arada 16. Aylık normalde hep beşiğine yatırırdım akşam üstü hiç uyumazdı 8 e doğru uyudu bende yatağımıza yatırdım orta kısmına düşmez diye düşündüm yorgan falan vardı yanında normalde çünkü uyanınca illa kalkardı sesini duydum hemen gittim bir baktım yatırdığımın tam tersi kafa üstü bir şekilde sallanmış yatağın ucundaydı şok oldum birden bağırdım yüz üstü pat diye düştü hala elim ayağım tutmuyor sanki çok korktum kafası kızardı biraz ya böyle bir düşme yok sanki böyle uykusunda düşüyor gibiydi geldiğimde uyanık değildi ben. Bağırınca zaten tam düşüyordu koştum yakalayamadım düştü 😭 1 saat uyutmadık çok şükür bir şey olmaz değilmi öyle gözlerde kayma fln olmadı yada uykusu gelmedi daha şimdi uydudu uyucak . Allahım korusun yavrularımızı ömrümden ömür gitti ilk defa düştüğü için sanırım yataktan ben çok korktum aman sizler çok dikkat edin gerekmediği yerde yatağa yatırmayın kızlar😢