Gamzeplt Palestinianbride anladım cok tesekkurler ben molfıx normal kullanıyorum sızn dedıgınızı denıcem 😊
emine21 Busramnida Dogum yapalı 3.5 ay oldu canım molfix kullandım pişik yaptı evy babye döndüm suana kadar bir sıkıntım hiç olmadı sızdırma dahi olmuyor kesinlikle öneririm😊
emine21 Busramnida Dogum yapalı 3.5 ay oldu canım molfix kullandım pişik yaptı evy babye döndüm suana kadar bir sıkıntım hiç olmadı sızdırma dahi olmuyor kesinlikle öneririm😊
emine21 Busramnida Dogum yapalı 3.5 ay oldu canım molfix kullandım pişik yaptı evy babye döndüm suana kadar bir sıkıntım hiç olmadı sızdırma dahi olmuyor kesinlikle öneririm😊
emine21 Busramnida Dogum yapalı 3.5 ay oldu canım molfix kullandım pişik yaptı evy babye döndüm suana kadar bir sıkıntım hiç olmadı sızdırma dahi olmuyor kesinlikle öneririm😊