Selam kızlar doğum yapalı 8 gün oldu normal doğumdan çok dikişlerim var ve kabızım ne yapsam geçmiyor kayısı çayı sade kayısı bol su her şeyi deniyorum şunu yapıp hemen tuvalete çıktım diyeniniz var mi ? Ikınmak iyi degil kanamaya sebep oluyor başka türlü de yapamıyorum deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim