[silindi] Merhaba kızlar 1 ay 19 günlük kızım var bu ara yaklaşık 2 haftadır bir huysuzluk üzerinde kucaktan inmek istemiyo asla sırtı yere gelmicek memede kalsa hayir demez gündüz uykuları 0 gece 3 kez falan emmeye kalkıyo uykuya dalışı yine mıkır mıkır.Gündüz uyutuorm deli gibi uykusu var salliyorum memede falan daliyo yerine koyuyorum pat hemen uyanıp ağlıyor mızmızlığı canıma tak etti artık ne iş yapabiliyorum ne dinlenebiliyorum ruh gibi geziyorum bedenimi zor taşıyorum artık bigün küt diye bayılıp kalcam bi yerde yorgunluktan iyice bunalıma girdim canim hiçbişey istemiyo falan filan😔 bu kucak meselesini nasıl çözebiliriz allah rızası için yalnız değilsin deyin artık takatim kalmadı ne zamana kadar böyle sürer acaba😢
Denizmila01 [silindi] seni çok iyi anlıyorum canim benim kızım da4 buçuk aylık suan aşırı derecede huysuz kucaktan asla inmek istemiyor yatağına koyduğum gibi basıyor cigligi bide dış huysuzlugu da başladı yanı kafayı yicek gibiyim ama olsun yine de herseye degiyor kızım icin 🙈🙏🏼
Cgdmoyku [silindi] atak döneminde olabilir geçecek merak etme 😊 sallanan beşikte sallarsak daha rahat edersin
NeclaDefne [silindi] canini sıkma bu günleri de gülümseyerek hatırlayacaksın hepimiz geçtik o günlerden mesela kucak hiç bitmez bunu eğlenceye cevir gece uykuları düzene girdi dersin hooop diş bunaltır emmek için olmasa bile annesini özler yine uyanır gece. Sana tavsiyem mutlu olmazsan bebeğin de mutlu olmaz varlığına şükürler ederken kendini dinlenmiş huzurlu bulursun uyumadi diye stres yapma benim kızım doğduğundan beri tek uyku yapar gündüz 6. Ayda çift uykuya geçti kendi isteğiyle mesela ben şok oldum. Ve sizin daha çok yeni birbirinize alışıp dilinizden anlamanız birazcık vakit alır hepimizin bu şekilde oldu sende üzme kendini her an bambaşka güzel.
Meraklitaze [silindi] Yarim kundak yapmayi denedin mi? Benim kizim da oyle sirti yere geldi mi hemen gozunu aciyodu memede sabahlara kadar uyur normalde.Iki gundur yarim kundak yapiyorum kollarini oynatamadigi icin uyanmiyo bende isimi yapabiliyorum sukur.
Sibelyamac Gazı olabilir genelde Bebekler bu dönemde gazdan uyuyamıyor bide kucakta kalması çok normal senin kokunu istiyor sıcaklığını alıyor daha çok küçük
[silindi] Sibelyamac gazı yok çok şükür olsa anlaşılır kucağa alınca sesi kesiliyo hemen dayancaz artık☹
BensuMasal Merak etme benim kızım da öyleydi ama şimdi 4 aylık geceleri hemen uyuyor senin ki de öyle olucak sanırım bu aylar da düzelir merak etme. Bende ilk zamanlar öyleydim halim kalmazdı uyuyamazdım bir gün boyunca uyumadığını hatırlıyorum 24 saat emdi sen düşün artık. Ama çok şükür o günler de geçiyor. Endişe etme..
Htcsmtklc [silindi] çok şanslısın bence. En azından kucağa alınca sesi kesiliyormuş. Benim oğlumu kucakta da sakinleştiremiyorum. Hep ağlıyor. Sanki bir yerlerini kopartıyoruz. Ben de çıldırmak üzereyim. Ne derdi var anlayamıyorum da. O kadar mutsuzum ki doya doya kucağımıza alıp sevemiyoruz😔 Sadece uyurken bi de beslenirken ağlamıyor. Tabi ayrıca iştahı da çok az. Ne yapacağımı şaşırdım. Geçer mi acaba?
[silindi] NeclaDefne cok sagol canım haklısın zamanla aliscaz biliyorum birazda moral bulmak icin yazdim buraya hepinize teşekkür ederim 🌸
GAMA [silindi] yalnız değilsin tabikide. Kundak ve emzik ikilisi böyle bebelerde şart. Kundak kollarını hareket ettirip kendini uyandırmaması için emzikte emme refleksinden dolayı uyanmaması ve oyalaması için 😉ayrıca geçiyor bende senin gibiydim ikiz erkek çocuklarım var bugün 1 yasındalar hersey geçiyor hatırlamıyorsun bile 🥰
Farahzeynep Emzik almadı mı? Sürekli emmek isteği olduğu içinde kucağınızdan ayrılmıyor, benim kızım da plastikleri almadı, kauçuk verdim onu aldı, kucağımda olma isteği azalmıştı baya
Derinkomm [silindi] ama daha çok küçük annesi çok normal böyle olması. Benimki 4 buçuk aylık olacak nerdeyse hala aynıyız. Bi de gazı var gibi geldi bana uyumaması sırtüstü yatınca ağlaması falan ondandır.
Palestinianbride [silindi] Tebrikler artık annesiniz:) 🌷 kızım 7.5 aylık.... ne zaman düzelir diye düşünmeyi bıraktım artık bu tempoya ayak uydurmaya çalışıyorum böylesi daha mantıklı ...zamanla düzelecek ama artık eskisi gibi bir hayatınızda olmayacak ....şu an lohusa ve muhtemelen düşünemeycek kadar yorgun ve uykusuzsunuz ama emin olun çocuksuz hayat dah soğuk hayattan soğufum demişsiniz ya... evet kabul ilk zamanlar birazcık zor ve adaptasyon süreci istiyor... hepsi geçecek bebeğiniz türlü türlü huylar değiştirecek ve siz bütün zorlukları unutup iyiki diyeceksiniz iyiki doğurdum bütün zorluklarına değdi🌷
Susam_K19 Palestinianbride nasi iyi geldi yazinizi okumak oglum 3 aylik hic uyumuyo nerdeyse artik tukendigimi hissettim bugun hickira hickira agladim ama simdi ne bileyim bisi olur ya yazinizi okumak bana cok ii geldi tesekkur ederim. Ole zor bi hamilelikti ustelik ikiz bebeklerden biri yasamadi oglum basardi dunyaya geldi ama insan cabuk unutuyo sanirim tesekkur ederim size dogru soluyosunuz benim ogluma adapte olmam lazim cok saolun🙏🏻
[silindi] Palestinianbride yazınizı okumak gercekten banada cok iyi geldi sağolun iyi ki burası ve sizler varsınız🌸 sanırım bende artık düşünmeyecegim ne zaman geçer diye elbet geçicek sabır lazım allah hepimize ve bebeklerımize sağlık versin canları sağolsun büyüyünce artık anlaticak anılarımız olarak kalcak ve gulecegiz bunlara inşallah sevgiler☺
Mucizeana [silindi] aynı durumdayım ve x2 🙄 ikizlerim var 5 buçuk aylık sürekli kucak oyun ağlamakla geçiyo günümüz. Çok şükür ki varlıkları yeter. Bunaldığım zamanlarda onların olmadığını uzanıp dinlenebildiğimi düşünüyorum ve silkelenip kendime geliyorum Allahım yokluklarını göstermesin 🤲💕
Dmngrkmmm [silindi] 1 ay 22 günlük benim de oğlum. Yazdıklarınızı ben mi yazdım diye düşündüm bir an. İnanın hepimiz aynı süreçlerden geçiyoruz. İlk bebeğim hiç tecrübem yok yanımda kimse yok bakımsızım duş almaya bile vaktim kalmıyor. Ama onlar iyi olsunlar da 😏 yalnız değilsiniz yani 👍🏻👍🏻
[silindi] Dmngrkmmm aynen canim ayni bende öyle rabbim yardimcimiz olsun canları sağolsun geçer inşallah en kısa surede baska bisey gelmiyo elimden😕
haticebetul [silindi] buyuk bi ihtimal gunduz uylusu alamadigi icin huysuz ve gece uykusuda gunduz uykusunu alamadigi icin tam uyuyamiyor. 1. kilo alimi nasil?? benim kizim bir kac defa acliktan uyuyamamisti ben anlamamistim tabi sonraki gunlerde anladim mama verince.. birde bence saat 12 1 gibi banyo yaptirin her cocuk ayni olmuyor ama ben kizima bu sekilde uyku egitimi verdim simdi cok duzenli uykusu var
[silindi] haticebetul kilo alimi cok sukur iyi doktor onden gidiyor diyo hatta onda sıkıntı yok ben huysuzluğuna veriyorum büyüyor hayata adapte olmaya çalışıyor herhalde derdini anlamadım bir türlu allah yardimcimiz olsun inşallah
Oguzhan_1605 [silindi] canım benim bebeğim iki aylık oldu bugün o dönemlerde benim bebeğimde sürekli meme istiyordu kucaktan inmek istemiyordu ama o bir zaman sonra geçiyor. Benimde böyle sizin gibi post açmışlığım var. Sabredin. Rabbim bizlere sabır versin inşallah.
yagizseliminannesi [silindi] Canım benim bebeğim hastaneden çıktığı gün hastaneye gitti krize girdi aglamaktan gaz dediler damla verdiler şurup verdiler hiç bir şey fayda etmedi artık ne geçen var ne gündüzüm keşke benim oğlumda da memede Uyusa hiçbirşey fayda etmedi doğduğundan beri anca uykuları düzeliyor 2 ay 14 günlük oldu biri alsada uyuşma diye bakıyorum sabır diyorum bu bi süreç diyorum geçecek inşallah seninde biraz daha sabır bırak ev işleri olduğu gibi kalsın o uyudugunda direk sende dinlen uyu
[silindi] yagizseliminannesi aynen oyle yapiorm canim iş miş görmüo gözüm valla zamanla geccek insallah dua ediyorum aliscam