Mavi1_ozdenir Merhaba bebeğimin ağzının içinde ve dudağının kenarında sulu yaralar çıktı bugün doktora götürdüm kanında enfeksiyon varmış ilaç verdi doktor ama başka neler yapabilirim ? Bebeğim 8 ay 23 günlük
Fatmannur Mavi1_ozdenir kenakort diye bir krem var onu alıp sürebilirsin yüksek ateş bazen öyle dışa atıyor
Metehann12 direk bulabilirseniz karadut yedirin ağzının içine de sürün benim kendimde olurdu ciğer gibi görünürdü yemek yiyemezdim karadut sayesinde atlattım vitamin değerlerine de baktirdiniz mi eksiklik varsa takviye de alin