Hanımlar çocuğum 5 yaşında ve dünden beri kulak arkası kabuk atar gibi yara olmuş ve bugün fark ettim ki kulağının ust tafati şişmiş. Aynı kulağın boyun tarafının ağridigini söyledi ve baktığımda boynunda boncuk tanesi kadar şişkinlik vardı. Acile goturduk ama çocuk Dr una gidin dedi randevumuz bikac gün sonra inşaallah. Çok endişeleniyorum nolur kötü birşey olmasin başına gelen var mı korkmali miyim?🙄😖