[silindi] Hanımlar cumartesi akşamı iftara ailemi davet ettim çoluk çocuk nerden baksanız 30 kişi varız :D ana yemek olarak siz olsanız ne yapardınız? Lütfen bana fikir verin :)) (etli yemek)
Lipek [silindi] Hatay’lıyız ve ben bir halt edip ailelerimizi iftara davet ettim. Pazartesi akşamına. Ve bizde kalabalığın baya.. Gelde o sofrayı donatma.. Annem tükürür suratıma ama ne yapacağım hâlâ belli değil. 😂
[silindi] Lipek ayy benim eşim de tarsuslu valla bende onun ailesini çağırınca bi tuhaf oluyorum 😂 içli köfteyi turşu gibi öğünlük yiyorlar ve kayınpederim yemek yerken bile yemek konusur 😂😂😂 hatay reyhanlıdaydım 2 sene önce harika bir misafir perverlik 😂😂
2prenss_annesieliff_ Lipek bende hatayliyim tepsi kebabi pilav sisborek corbasi salata ortaya da poagaca yapabilirsin
haziran6 [silindi] direk restoranda ağırlardım 30 kişi valla kolay değil köfte sulu yemek oluyor onu yapabilirsiniz
Lipek [silindi] Yöresel yemek seviyorlar, elbet yaparım bir şeyler ama ne yaparım? Bilmiyorum. İçli köfte zaten her öğün var olan bir şey olduğu için 😂
[silindi] haziran6 hep beraber olalım dedim malum iki senedir pandemi oldu hiç iftar yapamadık ailecek 😊
Cnsakf [silindi] ya of buna güldüm he 🤣 eşimde karadenizli her buldukları otu pişirip yiyolar ben etçilim kaç yıldır acayip moralim bozuk 🤣🤣🤣🤣
Emeel Patlıcan yemeği yapardım etle beraber çok güzel oluyor birazda patates domates koyuyorum tam misafirlik yemek ☺️